.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور 45 شركت فعال در زمينه فناوري اطلاعات؛
راه اندازی بزرگترین شرکت مادر تخصصی IT در مازندران
با حضور 45 شرکت فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات، بزرگترین شرکت مادر تخصصی فن آوری اطلاعات و ارتباطات مازندران تاسیس شد.
راه اندازی بزرگترین شرکت مادر تخصصی IT در مازندران

عضو هیئت رئیسه نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: با حضور 45 شرکت فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات، بزرگترین شرکت مادر تخصصی فن آوری اطلاعات و ارتباطات مازندران تاسیس شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، عباس رمدانی روز گذشته در اولین مجمع عمومی شرکت مادر تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات مازندران در ساری افزود: با حضور شرکت‌های فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات که سابقه طولانی در این زمینه دارند در قالب تعاونی مادر تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات رزگسترشمال در مازندران تاسیس شد.

وی اظهار داشت: این شرکت در زمینه‌های تولید، اجرای پروژه‌های فناوری طلاعات و ارتباطات، واردات و صادرات نرم‌‌افزار و خدمات پشتیبانی کالا فعالیت خواهد کرد.

رمدانی افزود: مشکلات اقتصادی موجود در بازار و ضرورت ساماندهی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از اهداف تاسیس این شرکت بوده است.

وی تصریح کرد: این شرکت با توجه به ظرفیت‌های موجود در سطح استان و استفاده از قابلیت‌های مختلف در مازندران اعلام موجودیت کرد.

اولین مجمع عمومی عادی این شرکت جدیدالتاسیس که با حضور نماینده اداره کل تعاون تشکیل که پس از رای‌گیری حسن جعفری، مرتضی میرزائیان، سینا فرپور، مظفر علمی و سعید امانی به عنوان اعضای هیئت مدیره اصلی و علی خلخالی به عنوان بازرس اصلی انتخاب شدند.

محل فعالیت این شرکت شهرستان ساری تعین شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.